MyLifeComics

…and you thought your life was exciting!

The Solution to the Scorn of Old People

with 9 comments

2008-10-21

New rule! If nothing interesting or exciting or cartoonishly obtuse happens that is worth me exploring or even spending more than five minutes thinking about, I’m just gonna make shit up. I’ll leave it to y’all to play detective/CSI agent and figure out what is real and what is not. So go ahead. Start investigating…

Karma police
Arrest this man
He talks in maths
He buzzes like a fridge
He’s like a de-tuned radio

– “Karma Police” by Radiohead

Advertisements

Written by Paul

October 21, 2008 at 6:39 pm

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha! Well…Hmm, I’m not sure what to say to this, other than I’m sure this is you making shit up 😉 we’ll seeeeee.

    Sweet, I’ve had karma police in my head ALL day–nom.

    Tara

    November 12, 2008 at 8:17 pm

  2. Did you look like a hoodlum in your hoodie?!

    bitsy

    November 12, 2008 at 8:21 pm

  3. This is what you get when you mess with us.

    I bet that lady had it coming.

    Mylifecomics – 1
    Old Ladies – 0

    tgjason

    November 13, 2008 at 2:38 am

  4. Tara: I’ve had this itching to listen to some Radiohead lately.

    Bitsy: Possibly! I’m quite the thug.

    tgjason: Dang straight! Thanks for keeping score. 😀

    Paul

    November 13, 2008 at 9:42 am

  5. You dang whipper-snapper!

    Arlene

    November 13, 2008 at 3:37 pm

  6. nice.

    this should be the next hot phrase…’mylifecomiced’ or what about ‘mylifecomicized’…?

    1979semifinalist

    November 13, 2008 at 5:50 pm

  7. Is this the same creepy old lady spying on you out her window? If so, I think it’s all true. But I think it was you that got clocked.

    TK42ONE

    November 14, 2008 at 9:55 am

  8. Arlene: Do you wanna get CLOCKED?

    Kelly: Hmm, yes…I need to figure out which is the best way to say this. Maybe even MLC-ed? Makes me think of that crazy MX something Japanese game show.

    TK: Possible. I draw all old ladies the same way. Either way, now that her flame’s been put out, no more worrying about that!

    Paul

    November 14, 2008 at 10:35 am

  9. Do your worst!

    Arlene

    November 15, 2008 at 9:01 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: